Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Fantasy RPG]: Hope.

+3
Bernou
JasperHale
Djuu
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Empty Re: [Fantasy RPG]: Hope.

Bericht  Yelena wo jun 09 2010, 21:43

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Dante

Dante dwaalt verder door de gangen. Hij wil hier wel zijn weg wat kennen zodat hij zich snel uit de voeten kan maken wanneer het zover is. Eenmaal in een soort kantine kijkt hij even rond. Daar valt ook al niets te beleven. Een meisje met een wel erg opvallend uiterlijk valt hem op. Grijnzend draait hij zich om en gaat lekker verder dwalen. Allemaal zijn ze hier echt wel gek. Bij zijn volgende stop blijft hij breed glimlachend staan. Geweldig, een sportzaaltje. Hij ziet er allerlei fitnesstoestellen staan, maar ook enkele bokszakken, een ring en nog andere dingen waar hij zijn hartje mee kan ophalen en zich mee bezig kan houden. Dante haast zich terug naar zijn kamer om een makkelijke broek aan te trekken. Met een jeans wat trainen gaat wel, maar echt makkelijk zit het niet dan. Als hij nog geen reden heeft om op iemand te slaan, kan hij zich wel op iets uitleven. En wat nog beter is, er zat bijna niemand die hem er kan lastigvallen.
Yelena
Yelena
Moderator.

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 05-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

http://www.freewebs.com/yelenadawncrow

Terug naar boven Ga naar beneden

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Empty Re: [Fantasy RPG]: Hope.

Bericht  JasperHale vr jun 11 2010, 17:09

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Joseph2-banner

Ow wat geweldig, zo doe je dat dus gezellig thee leuten en dan maar hopen dat je dan een kans hebt om haar te bijten, naar dat owzo overheerlijke kopje thee. Joseph die absoluut geen geduld meer heeft, achja hij heeft eigenlijk altijd wel het geduld gehad van een kever loopt naar Robyn toe en gaat bij haar staan, om haar een stukje bij de anderen weg te trekken. 'Jij hebt absoluut geen zin meer in thee, maar jij wilt nu zo graag met mij mee naar m'n kamer dat je er gewoon om staat te hyperen' zegt hij alleen verstaanbaar voor Robyn terwijl hij haar daarbij aankijkt en z'n soort van beinvloeding/hypnose gebruikt.
JasperHale
JasperHale
Vampier.

Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 07-09-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : In a cozy little treehouse with Jackson/Jasper

Terug naar boven Ga naar beneden

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Empty Re: [Fantasy RPG]: Hope.

Bericht  Djuu vr jun 11 2010, 19:22

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Robynm

Van zodra Robyn en Jeremy in de keuken zijn, gaat Robyn vrolijk op het aanrecht zitten, kijkend naar de bewegingen die Jeremy maakt. Ze knikt goedkeurend als Jeremy de waterkoker aanzet. Nu was het afwachten, maar in de tijd dat Robyn weer naar Jeremy wilde kijken, voelde ze zich al bekeken.
De blik die Jeremy haar geeft, komt haar bekend voor bij andere mannen en ze moet glimlachen. Er is in ieder geval één ding wat Jeremy had, en de andere mannen niet. Jeremy heeft supermooie ogen. En wat een geluk dat ze die mocht bewonderen. Wanneer Jeremy haar een vraag stelt, zet ze haar wenkbrauwen hoog op. Ze had heus wel door wat hij bedoelde, maar een mislukte poging. 'Eehm, wat dan? Koekjes?'
Als dan plotseling Joseph binnenkomt, grijnst Robyn vrolijk naar hem. Vlug kijkt Robyn naar Jeremy. 'Misschien willen die andere nieuwe mensen ook nog wel wat?' stelt ze de vraag aan hem, maar wordt dan gedwongen in Josephs ogen te kijken, die nu wel heel dichtbij stonden. Met haar mond lichtjes open, blijft ze hem aanstaren en hoort ze vaag wat hij zegt. Wanneer hij is uitgesproken, schudt Robyn eventjes met haar hoofd en knippert met haar ogen.
'Ik heb eigenlijk geen zin meer in thee.' mompelt Robyn tegen Jeremy. 'Wel heel lief van je enzo, maar ik moet nu echt weg!' En ze beent door, terug naar de woonkamer, naar de gang, op weg naar een jongenskamer.
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Empty Re: [Fantasy RPG]: Hope.

Bericht  JasperHale vr jun 11 2010, 20:28

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Joseph2-banner

Wanneer Joseph ziet dat Robyn zijn kamer inloopt verschijnt er een klein grijnsje op z'n gezicht, waarop hij vermakelijk naar Jer kijkt en even heel plagend naar hem zwaait om vervolgens achter Robyn aan te lopen. 'Jij wilt vast heel graag met mij zoenen' zegt hij met diezelfde beïnvloeding en een pluk haar bij Robyn wegweegt om vervolgens zachtjes over haar wang heen te strijken met z'n hand.
JasperHale
JasperHale
Vampier.

Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 07-09-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : In a cozy little treehouse with Jackson/Jasper

Terug naar boven Ga naar beneden

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Empty Re: [Fantasy RPG]: Hope.

Bericht  Bernou ma jun 14 2010, 16:41

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Jeremyh

Jeremy kijkt op als Joseph binnenkomt. Wanneer hij in Robyn's ogen kijkt, weet Jeremy meteen hoe laat het is. Hij hoort het gemompel van Joseph en maakt een sissend geluid zijn kant op. Hij kijkt Robyn na en knijpt zijn ogen samen bij het zien van Josephs zwaai. Wanneer hij uit beeld is, blijft Jeremy even tegen het aanrecht staan, maar dan loopt hij de keuken uit, de woonkamer door naar de gang. Daar versnelt hij zijn pas en wanneer hij in Josephs kamer komt slaat hij hem tegen de muur en Robyn naar achteren op het bed.
"Ik verwacht dat we dit spel eerlijk spelen," sist hij naar Joseph, waarna hij Robyn bij haar arm pakt en terug naar de woonkamer sleurt.
Bernou
Bernou
Administrator.

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : In Jaspers hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Empty Re: [Fantasy RPG]: Hope.

Bericht  JasperHale ma jun 14 2010, 17:04

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Joseph2-banner

Hmm, zo te zien is Robyn erg traag van begrip en daar is dan z'n goede vriend Jeremy al *cough*, door wie hij zonder pardon tegen de muur aan word geslagen. Joseph wrijft even over z'n achterhoofd heen want die klap kwam hard aan hoor. Hij versnelt zijn pas dan ook naar de woonkamer, trekt Robyn met een vage draai achter zich en slaat Jer vervolgens tegen de grond aan. 'Dat was een lullige zet' zegt hij, terwijl hij z'n voet op Jer houd 'maar eerlijk spelen? we spelen geen mensje erg je niet, dus ik sla die eerlijkheid maar over' zegt hij met een vrolijke sarcasme en z'n voet van Jer afhaalt.

'Sorry dat we zo abrupt werden verstoord, maar Jeremy heeft nog nooit gehoord van beleefdheid' waarop hij een kus drukt op de hand van Robyn 'dus zullen we gezellig bijkletsen, want je had al toegestemd het zou daarom onbeleefd zijn als je nu zou weigeren' vervolgt hij met een klein scheef glimlachje.
JasperHale
JasperHale
Vampier.

Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 07-09-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : In a cozy little treehouse with Jackson/Jasper

Terug naar boven Ga naar beneden

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Empty Re: [Fantasy RPG]: Hope.

Bericht  Djuu za jun 19 2010, 10:50

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Robynm

Robyn wil net een kus geven, als plotseling Jeremy binnenkomt en haar naar achteren duwt, richting het bed. Robyn schudt eventjes met haar hoofd, knippert met haar ogen en ziet dan dat Joseph tegen een muur is aangeknalt. Wow, wat was er zojuist aan de hand? Ze hoort Jeremy vaag iets zeggen tegen Joseph en vervolgens trekt hij Robyn mee richting de woonkamer. 'Wat.. Wat was dat?' mompelt Robyn zachtjes.
Maar ook Joseph laat het er niet bij zitten en nou staat ze ineens achter Joseph. Robyn moet even vermakelijk grijnzen. Zo, zo. Ruzie om een meisje? Vol verlangen kijkt ze naar Jeremy wat die nu zal doen, alhoewel hij nog op de grond ligt. Maar als Joseph ineens voor haar staat met de ogen in de hare gericht, weet Robyn even niet wat ze moet zeggen. Even schudt ze weer met haar hoofd en kijkt hem dan weer aan, deze keer naar zijn lippen. Ze kon het niet verdragen om in zijn ogen te kijken.
'Nou weetje? Dat is me eigenlijk helemaal ontgaan. Ik zou namelijk met Jeremy thee zetten en voor de rest weet ik er weinig van. Zal de werking van de drugs wel zijn.' glimlacht Robyn. 'Maar, we kunnen ook wel met z'n drietjes wat doen? Ik bedoel, het ziet er erg naar uit dat ik gedeeld moet worden. Een tweede optie is, is dat ik weer terug naar het andere meisje ga, en jullie het lekker mogen uitvechten. Maar daarnaast heb ik ook zo mijn behoeftes. En ik kan jullie vertellen, dat zijn jullie niet. Dus, dag!'
Zo, eens kijken hoe lang die het vol zullen houden. Anders zoeken ze maar een ander meisje die wel in hun charmes gelooft. Vrolijk loopt Robyn weg en besluit het huis een beetje rond te gaan. Al gauw valt er een meisje met knalrood haar op. Met een grijns komt ze erbij zitten. 'Haay.'
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Fantasy RPG]: Hope. - Pagina 2 Empty Re: [Fantasy RPG]: Hope.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum