Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Film]: Disney.

4 plaatsers

Ga naar beneden

[Film]: Disney. Empty [Film]: Disney.

Bericht  Djuu do sep 10 2009, 12:18

Iedereen kent natuurlijk de Disneyfilms. Sprookjes, Fantasy enzovoorts.
Wat vind jij van de Walt Disneyfilms? Welke vind jij de mooiste film? Waarom? En zijn er ook Walt Disneyfilms die je niet zo goed vindt? Welke dan? En waarom?

-----

Ik keek als klein kind altijd naar Disneyfilms. Zo leuk vond ik het! Ik kijk nu nog steeds regelmatig Disneyfilms, want ik vind ze zo goed gemaakt! Echt heel mooi getekent. Één daarvan is bijvoorbeeld The Lion King. Die blijft echt één van de beste en mooiste films aller tijden! Echt zo goed gemaakt en ik heb diep respect voor ze! Gelukkig worden er nog wel Disneyfilms gemaakt (geloof ik?), dus het blijft echt een sprookjeswereldje <3.
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film]: Disney. Empty Re: [Film]: Disney.

Bericht  Alice ma sep 14 2009, 15:06

Vroeger vond ik de Disney films natuurlijk gewoonweg fantastisch, als kind zijnde was mijn favoriete disney film Fantasia. Nu merk ik van mezelf dat ik alle disney films nog steeds geweldig vind en ze nu herondek. Op dit moment vind ik Robin Hood echt geweldig en The Aristocats is een goede tweede. Hebben jullie trouwens ook dat de films het leukst zijn in het nederlands?
De minst leukste vind ik nog steeds Sneeuwwitje, omdat ik zo ontzettend bang was voor die heks xD
Alice
Alice
Vampier.

Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 06-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : noord-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film]: Disney. Empty Re: [Film]: Disney.

Bericht  Djuu ma sep 21 2009, 13:27

Klopt, maar als klein kind luister je de Disneyfilms ook in het Nederlands. Zo vind ik bij de Leeuwenkoning de Engelse versie verschrikkelijk en de Nederlandse wel heel mooi.
Sneeuwwitje vond ik juist geweldig! Volgens mijn ouders keken mijn broertje, zusje en ik die zowat elke dag! Ik vind vaak dat de vervolgfilms minder zijn. Zoals Pocahontas II en Mulan II. Die stemmen kloppen niet zoals in de vorige film. En ik vind ze dan ook vaak minder leuk. Dan kan ik me daar echt dood aan ergeren. Wat vinden jullie?
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film]: Disney. Empty Re: [Film]: Disney.

Bericht  Yelena za sep 26 2009, 15:09

Ik ben stapelgek op Disney. Onverslagen in het spelletje Think Fast, een quiz met enkel Disneyvragen. De films kijk ik tegenwoordig het liefst in het engels. De humor is beter, originele liedjes,... Als kind keek ik de Nederlandse versie's, maar ik vind de engelse simpelweg beter nu. Als je de grappen van de engelse vergelijkt met die van de nederlandse, dan zijn de nederlandse vertalingen er een erg slap aftreksel van. Dit betekent niet dat ik niet kan genieten van een Disneyfilm in het Nederlands. Gisteren nog Tinkelbell gekeken, voor het eerst in het Nederlands.

Een favoriete film heb ik niet echt. Beauty and the Beast vind ik geweldig, net zoals Assepoester, Robin Hood, Peter Pan, Alice in Wonderland,... Er zijn weinig Disney's die ik slecht vind (tot hiertoe 1: Nemo) of niet gezien heb (vooral de nieuwsten zoals WallE).
De liedjes vind ik ook zalig. Ben bezig ze allemaal te verzamelen, een langdurig werkje.
Yelena
Yelena
Moderator.

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 05-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

http://www.freewebs.com/yelenadawncrow

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film]: Disney. Empty Re: [Film]: Disney.

Bericht  Djuu vr nov 06 2009, 14:48

Ik vind het ook wel leuk dat Pirates of the Caribbean een Disney-film is. Had ik echt totaal niet verwacht. Ik vind Johnny Depp nou niet iemand die een Disney-figuur speelt, maar in de rol van Jack Sparrow doet hij het ongelofelijk fantastisch.

En binnenkort komen er nog een paar Disney-films! Ik heb echt zin om ze te zien! En vooral Aurora [geloof ik, toch Yelena? Via haar ben ik met die film in aanraking gekomen, haha.]
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film]: Disney. Empty Re: [Film]: Disney.

Bericht  Yelena vr nov 06 2009, 18:07

Aurora? AURORA? Het is Rapunzel die je nodig hebt Razz Aurora is er al lang (Doornroosje/Sleeping Beauty).

[Film]: Disney. Rapunzel-new-2
Yelena
Yelena
Moderator.

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 05-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

http://www.freewebs.com/yelenadawncrow

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film]: Disney. Empty Re: [Film]: Disney.

Bericht  Djuu vr nov 06 2009, 18:16

GRAPJE!!
Die bedoelde ik. Zie je, Yelena weet alles veel beter.
Maar Rapunzel dus. XD En de prinses en de kikker, die lijkt me ook vet leuk!
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film]: Disney. Empty Re: [Film]: Disney.

Bericht  Djuu ma mei 31 2010, 21:14

Sorry voor de dubbelpost, maar...

Ik heb The Princess and the Frog gezien en hij is echt geweldig!
Ik heb hem dit weekend 3x gezien. 1x alleen, 1x met mijn zusje en 1x met mijn vriend en een vriendin.
Ik vind de liedjes geniaal en het tekenen is op een zeer indrukwekkende manier gedaan! Ik zeg: Let vooral op de schaduwen.
De personages die er inzitten is erg goed over nagedacht. Er zit zelfs een stukje in waar ik [zoals gewoonlijk] om moest huilen en ik raad deze film zeker aan!
De film duurt ongeveer een uur en driekwartier.

[Film]: Disney. Prince10

[Film]: Disney. Prince11
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film]: Disney. Empty Re: [Film]: Disney.

Bericht  Captain Slow wo jun 02 2010, 22:09

Ik ben meer van de ouwe garde Disney fans.

Ik keek nog naar Disney films tot aan keizer Kuzco/Mulan denk ik, daarna niet echt meer. De films die daarna zijn gekomen vind ik niet echt meer Disney. Waarschijnlijk komt dat omdat ik opgegroeid ben en geen Disney films meer kijk in mijn pyjama 's ochtends om 8 uur bij mijn opa en oma op de bank met een grote kom cruesli, waarbij ik dat oude fijne "Disney gevoel" kreeg.
Captain Slow
Captain Slow

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 26-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Film]: Disney. Empty Re: [Film]: Disney.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum