Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Muziek/Film/Boek]: Fan.

2 plaatsers

Ga naar beneden

[Muziek/Film/Boek]: Fan. Empty [Muziek/Film/Boek]: Fan.

Bericht  Djuu zo sep 06 2009, 13:48

Van wie of wat ben jij een ongelofelijke fan? Hoe komt het en sinds wanneer ben jij fan geworden? Vertel het hier!

-----

Ik ben zelf een ongelofelijke fan van McFly en Simple Plan. Simple Plan ken ik eerder, maar ik vind beide bands ontzettend tof! Op het moment steekt McFly heel erg bovenuit en ik ken ze vanaf vorig jaar, begin zomer. Ik kreeg met ze te maken toen een vriendin van me daarover begon. Die is een nog ergere fan dan ik, maar ik vind de muziek van hun erg tof en naast hun prachtige muziek vind ik de jongens ook erg leuk! Vooral Dougie en Danny. Maar vertel eens, van wie zijn jullie eigenlijk fan?
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Muziek/Film/Boek]: Fan. Empty Re: [Muziek/Film/Boek]: Fan.

Bericht  Yelena za sep 26 2009, 15:28

Theatres des Vampires!!!!!! Mochten zij een religie opstarten, ik zou me er direct bij aansluiten. Geweldige muziek, de live dvd is adembenemend en dit is tenminste een band met een tot de verbeelding sprekende show! Het theatrale is vrij belangrijk (van het crucifix-branden tot fans laten drinken van het bloed uit hun polsen tijdens een optreden).

Xandria vind ik ook zalig. Ze spelen goth metal en bij hun teksten kun je altijd wel wegdromen. Lisa (hun vorige zangeres) heeft een adembenemend stemgeluid waarmee ze alles aankan. Van grunten tot de hoogste noten. De nieuwe zangeres heeft nog geen studiomateriaal om over te oordelen.

Het Hongaarse Nox staat ook erg veel op. Ik hou van de taal, de muziek, het hele concept. Ze brengen een soort folk-rock met heel erg veel invloeden van zowel de rockwereld als hun Hongaarse erfgoed.

Qua boeken ben ik verzot op Mel Hartman, Johan Deseyn, Tisa Pescar en Thirza Meta. Ik ga (of probeer) naar al hun boekpresentaties. Wanneer er een evenement is waar zij aanwezig zijn, ga ik erheen (bv. de Antwerpse boekenbeurs). Daarbij beschouw ik Mel en Johan als mijn mentors. Zij zijn mijn voorbeelden op vlak van schrijven en ze zijn beiden een erg grote steun voor me.
Yelena
Yelena
Moderator.

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 05-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

http://www.freewebs.com/yelenadawncrow

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum