Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beste Twilight-actrice?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie vind jij de beste actrice van Twilight?

Beste Twilight-actrice? I_vote_lcap0%Beste Twilight-actrice? I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Beste Twilight-actrice? I_vote_lcap100%Beste Twilight-actrice? I_vote_rcap 100% 
[ 3 ]
Beste Twilight-actrice? I_vote_lcap0%Beste Twilight-actrice? I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Beste Twilight-actrice? I_vote_lcap0%Beste Twilight-actrice? I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Beste Twilight-actrice? I_vote_lcap0%Beste Twilight-actrice? I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 3
 
 

Beste Twilight-actrice? Empty Beste Twilight-actrice?

Bericht  Djuu ma sep 28 2009, 16:20

Ik vind Ashley Greene die Alice Cullen speelt en erg goede actrice. Ze leeft zich helemaal op in haar rol en ze komt ook erg lief over. Het uiterlijk van haar past precies bij dat van Alice Cullen. Ik vond de scene dat Alice een tekening maakt van de balletschool erg opmerkelijk, omdat dat sowieso in het boek staat.
Naast Ashley Greene vind ik Nikki Reed die Rosalie speelt ook erg goed. De haat is gewoon van haar gezicht af te lezen zodra Bella bij haar in de buurt komt. Erg goed gedaan.
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Twilight-actrice? Empty Re: Beste Twilight-actrice?

Bericht  Bernou do okt 08 2009, 12:05

Ik stem ook, als ik moet gaan kiezen, voor Ashley Greene. Ze is letterlijk uit de boeken gesprongen als Alice. Ze heeft hetzelfde uiterlijk als wat ik voor me zag en dat karakter weet ze ook precies zo goed te brengen.
Ashley Greene zet Alice precies neer zoals het moet. Er is duidelijk wat voor gave ze heeft en die laat ze gewoon op een vet goede manier zien. Ze is in mijn ogen gewoon geknipt voor de rol.

Rachelle Lefevre vind ik ook heel erg goed (be ashamed dat ze niet in het poll-lijstje staat). Ze speelt Victoria en ze zet haar personage zo goed neer. Ik word echt bang van haar als ik de film zie, net als dat ik bang voor haar ben in de boeken. Ik vind het dan ook ontzettend jammer dat ze waarschijnlijk niet in elke film van de Twilight-saga zal spelen.
Bernou
Bernou
Administrator.

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : In Jaspers hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum