Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Breaking Dawn/Morgenrood [SPOILERS!]

3 plaatsers

Ga naar beneden

Breaking Dawn/Morgenrood [SPOILERS!] Empty Breaking Dawn/Morgenrood [SPOILERS!]

Bericht  Bernou ma mei 03 2010, 12:00

Breaking Dawn/Morgenrood [SPOILERS!] 9789047510529

Morgenrood is het vierde (en laatste) deel van de Twilight-saga, waarschijnlijk bij de meesten onder ons al wel bekend door de engelse versie. Toch zijn er ook nog wel mensen die het boek nog willen of moeten lezen en voor deze mensen zet ik het stukje van de achterkant van het boek toch nog even kort neer. Natuurlijk staat dit stukje er ook voor de mensen wie het boek een lange tijd terug hebben gelezen en alles niet meer precies weten.

'Je hoeft niet bang te zijn,' mompelde ik. 'Wij horen bij elkaar.' Ik werd helemaal overweldigd door de waarheid van mijn eigen woorden. Dit moment was zo perfect, zo volmaakt, dat er simpelweg niet aan getwijfeld kon worden. Hij sloeg zijn armen om me heen en drukte me tegen zich aan, als zomer en winter. Ik had het gevoel dat elk zenuwuiteinde in mijn lichaam onder stroom stond. 'Voor altijd,' beaamde hij. Bella Swan heeft een roerig jaar vol verleidingen, verlies en strijd achter de rug en staat nu voor het ultieme keerpunt. Ze wordt verscheurd door haar intense passie voor Edward enerzijds en haar grote vriendschap met Jacob anderzijds. Kiest ze voor de duistere maar verleidelijke wereld van de onsterfelijken, of besluit ze toch een volledig menselijk en dus sterfelijk leven te leiden? Bella is de schakel geworden in het eeuwigdurende conflict tussen de weerwolven en de vampiers. Haar keuze bepaalt het lot van beide stammen. Morgenrood is het verbazingwekkende slot van het passionele en meeslepende liefdesverhaal van Bella en Edward, dat begon met Twilight, Nieuwe maan en Eclips. In Morgenrood worden de geheimen en mysteries van deze adembenemende serie eindelijk onthuld.

Vertel hier wat jullie van dit boek vonden. Waren jullie enthousiast, of viel het juist ontzettend tegen? Wat vonden jullie goed en wat juist weer minder? Dit is de plek om dat te vertellen.

Probeer hier wel nog rekening te houden met mensen die het boek nog niet hebben gelezen. Dit is namelijk het nieuwste Nederlandse deel van de reeks en het kan zijn dat mensen het nog moeten lezen en nog niets willen lezen. Geen reden om dit topic te betreden zou je denken, maar soms gaat dit gewoon per ongeluk. Zorg er dus voor dat belangrijke dingen uit het boek onder een spoilertag worden gezet. Deze vind je bovenin bij de andere tags, onder het kopje 'overig'. Dankjewel.
Bernou
Bernou
Administrator.

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : In Jaspers hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden

Breaking Dawn/Morgenrood [SPOILERS!] Empty Re: Breaking Dawn/Morgenrood [SPOILERS!]

Bericht  Megan ma mei 03 2010, 12:17

Ik vond deel 4 heel goed, ik heb hem aan een stuk door uitgelezen(donderdag avond begonnen, vrijdag middag klaar Embarassed ) Het is heel leuk gezchreven, heel goed uitgewerkt. Aangezien ik geen zin heb om nu spoilerdingen neer te zetten komt dat later(ben net wakker drunken )
Megan
Megan
Vampier.

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 14-11-09
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Breaking Dawn/Morgenrood [SPOILERS!] Empty Re: Breaking Dawn/Morgenrood [SPOILERS!]

Bericht  AlesFlos wo mei 26 2010, 22:21

SPOILER
Spoiler:

Bernou zegt: Ik heb je post even onder spoilertags gezet. Als je een spoiler neerzet, probeer hier de volgende keer ook aan te denken.
AlesFlos
AlesFlos
Weerwolf.

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 26-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Breaking Dawn/Morgenrood [SPOILERS!] Empty Re: Breaking Dawn/Morgenrood [SPOILERS!]

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum