Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Musicals.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Musicals. Empty Musicals.

Bericht  Djuu vr sep 11 2009, 09:21

Ben jij wel eens naar één of meerdere musicals geweest? Vond je het leuk of juist heel saai? Werd het mooi gezongen of juist helemaal niet? Konden ze goed in hun rol leven, of dat ook weer niet? En naar welke musicals ben je dan zoal geweest?

-----

Ik ga wel eens met mijn ouders, broertje en zusje naar een musical. Meestal is het een verrassing van mijn ouders en krijgen wij het niet eerder te weten voordat het begint! Maar ze zoeken wel altijd hele leuke voorstellingen uit en ik vind het dan ook erg mooi! Zo ben ik laatst ook naar Ciske de Rat in Leeuwarden geweest. Mijn ouders vonden het wel een dure musical, maar het resultaat mocht er wezen! Het was echt prachtig! Helaas kon Danny de Munk in die tijd niet de de rol van Ciske de Rat spelen. Dat was wel balen, maar zijn vervanger speelde hem prachtig! Al met al toch een geslaagde musical!
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Musicals. Empty Re: Musicals.

Bericht  Yelena za sep 26 2009, 15:36

Ik ga doodgraag naar musicals. De sfeer van het theater op zich is voor mij al reden genoeg om te gaan. Die opgewondenheid voor een voorstelling, de bedrijvigheid, geweldig gewoon! Laat daar een mooi spektakel bijkomen en je hebt een fantastisch gebeuren vast.
Heb ik gezien:
Phantom of the Opera
Aladdin
Dracula
Romeo en Julia: van haat tot liefde
Camelot
Beauty and the Beast
Suske en Wiske: de spokenjagers
Robin Hood
Peter Pan
Sneeuwwitje
Assepoester
Pinokkio
Waarschijnlijk ben ik er nu nog wel vergeten.

Voor komend seizoen had ik kaartjes voor naar Dans der Vampieren te gaan kijken, maar die voorstellingen werden afgelast. Van zodra er een nieuwe datum bepaald is, ga ik er wel opnieuw bestellen! Op deze musical wacht ik al jaren.
Yelena
Yelena
Moderator.

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 05-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

http://www.freewebs.com/yelenadawncrow

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum