Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eclipse/Eclips

Ga naar beneden

Eclipse/Eclips Empty Eclipse/Eclips

Bericht  Bernou do sep 10 2009, 20:37

Eclipse/Eclips Eclips

Eclips is het derde deel van de Twilight-saga, waarschijnlijk bij de meesten onder ons al wel bekend. Toch zijn er ook nog wel mensen die het boek nog willen of moeten lezen en voor deze mensen zet ik het stukje van de achterkant van het boek toch nog even kort neer. Natuurlijk staat dit stukje er ook voor de mensen wie het boek een lange tijd terug hebben gelezen en alles niet meer precies weten.

Seattle wordt geplaagd door een serie mysterieuze moorden. Vampier Victoria zint nog steeds op wraak. Ze lijkt niet te stoppen. Bella is in groot gevaar.
Daarnaast kampt Bella met een levensgroot dilemma. Ze moet kiezen tussen haar liefde voor Edward en haar vriendschap met Jacob. Door deze beslissing dreigt de eeuwenlange strijd tussen vampiers en weerwolven weer op te laaien.
Na haar eindexamen staat ze nóg een keuze, de belangrijkste in haar leven: die voor het leven, of voor de dood.


Vertel hier wat jullie van dit boek vonden. Waren jullie enthousiast, of viel het juist ontzettend tegen? Wat vonden jullie goed en wat juist weer minder? Dit is de plek om dat te vertellen.

---------

Tja, gelijk naar Nieuwe Maan ook Eclips maar gelezen, want wat hield me tegen? Voor mij was dit het allerbeste boek van de reeks. Hierin zat iets meer actie door het hele boek en de geschiedenis van sommige personage's interesseerden me ook heel erg.
Door dit boek ben ik ook een ontzettende fan van Jasper en Jacob geworden. Jasper omdat het gewoonweg een super interessant personage is. Zijn hele geschiedenis boeide me tot het eind en wat hij allemaal heeft meegemaakt. Jacob vond ik stukken leuker dan in de andere boeken. Hij was leuker dan Edward en leuker dan enig ander personage. Zijn humor, zijn omgang met Bella en Edward en natuurlijk
Spoiler:
waren geweldig.
Super goed boek en ik wacht nog met smart op Breaking Dawn/Morgenrood.
Bernou
Bernou
Administrator.

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : In Jaspers hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum