Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ashley Greene - Alice Cullen.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ashley Greene - Alice Cullen. Empty Ashley Greene - Alice Cullen.

Bericht  Djuu do sep 10 2009, 16:37

Ashley Greene - Alice Cullen. 31423010

Ashley Greene is een Amerikaanse actrice. Ze is het meest bekend van haar rol als Alice Cullen in de Twilight films. De brunette groeide op in Florida en ging daar als een normale tiener naar de middelbare school. Op haar zeventiende besloot ze om naar Los Angeles te verhuizen om daar haar acteerambities waar te maken.

In dit topic kunnen jullie vertellen wat jullie van Ashley vinden. Vinden jullie dat ze goed, of juist heel slecht acteert? Is het terecht dat ze de rol van Alice gekregen heeft? Dit topic staat open voor jullie mening!
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ashley Greene - Alice Cullen. Empty Re: Ashley Greene - Alice Cullen.

Bericht  Bernou wo nov 18 2009, 20:24

Om eerlijk te zijn vind ik Ashley de beste vrouwelijke actrice uit de Twilight films. Ze zet Alice precies neer zoals ik me haar had voorgesteld. Daarbij past het uiterlijk ook precies bij Alice.
In ieder geval ken ik Ashley alleen van Twilight. Ik denk dat ik het nog best zou overwegen om een andere film met haar te kijken. Om te zien of ze het daar ook goed in doet, of dat alleen Alice echt voor haar is weggelegd. Ik ben ontzettend benieuwd naar haar andere acteerprestaties.
Bernou
Bernou
Administrator.

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : In Jaspers hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum