Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sport.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Sport. Empty Sport.

Bericht  Djuu wo sep 09 2009, 14:48

Zit jij op een sport? Doe je dan ook mee aan wedstrijden of is het een soort hobby van je? Of sport je juist helemaal niet, maar kijk je veel liever naar sport? Vertel hier je ervaringen.

-----

Ik zit zelf op volleybal. Ik ben er vorig jaar op gegaan en ik vind het echt geweldig! Ik heb sterke punten in het spelen, maar natuurlijk ook zwakke en daar probeer ik op te oefenen. Het is wel duidelijk dat je er conditie voor moet hebben en ik twijfel er zelf een beetje aan of ik dat wel heb. Ik train één keer in de week en op een donderdagavond is er een wedstrijd. Het volleybal wat ik doe wordt niet buiten, maar binnen gehouden. Ik vind het veel leuker om zelf te spelen dan dat ik het zie op tv.
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport. Empty Re: Sport.

Bericht  Bernou wo okt 14 2009, 21:27

Ik ben een korfballer. Ik zit nu in het 3e bij de senioren [en nee, niet bij allemaal oude mensen xD] en heb het super naar mijn zin. Heel leuke teamgenoten en het speelt ook heel fijn. Wat ik aan korfbal ook erg leuk vindt is het feit dat het gemengd is. Ik vind het dan ook niets om in een korfbal-damesteam te spelen, want met heren erbij is het een stuk leuker!
Er zijn geen vaste posities in een vak (je hebt twee vakken, aanval en verdediging), maar ik ben vooral iemand die in de aanval de korf pakt. Ik ga nog niet echt van mijn schot uit (schieten in een wedstrijd xD) en daar moet ik aan werken.
Ik ben één keer naar een Nederlands kampioenschap van korfbal geweest. Dat vond ik echt super vet om te zien. Die mensen zijn zo goed!
Bernou
Bernou
Administrator.

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : In Jaspers hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport. Empty Re: Sport.

Bericht  Megan wo mei 26 2010, 22:46

Ik zit zelf niet meer op sport, zelfs gym ik niet meer, wegens gezondheidsredenen.
Wel kijk ik afentoe naar sport als het toevallig opstaat, zo staat nu voedbal op dus kijk ik half mee...
Megan
Megan
Vampier.

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 14-11-09
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport. Empty Re: Sport.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum