Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FAQ - Frequently Asked Questions.

Ga naar beneden

FAQ - Frequently Asked Questions. Empty FAQ - Frequently Asked Questions.

Bericht  Bernou za sep 05 2009, 13:48

FAQ.

Hier vind je de veel gestelde vragen. Dit kunnen vragen over elk onderdeel van het forum zijn. Lees dit dat eerst ook goed door, voordat je zelf een vraag in het vragentopic stelt. Misschien staat de vraag -en het antwoord- hier wel tussen.
Dit is overigens maar een greep uit de veel gestelde vragen. In de navigatiebalk bovenin kan je ook de optie FAQ kiezen. Daar vind je nog meer vragen en antwoorden.

- Waarom kan ik niet inloggen?
Ben je geregistreerd? Uiteraard moet je eerst lid worden om in te kunnen loggen.
Indien je geregistreerd bent kun je het beste je inloggegevens nogmaals controleren. Zorg er ook voor dat Caps Lock uitstaat op je toetsenbord.
Werkt dit allemaal niet, verwijder dan de forumcookies. Dit staat helemaal rechts onderaan op het forum.

- Waarom word ik automatisch uitgelogd?
Als je "Log mij automatisch in" niet aanvinkt bij het inloggen, word je na een bepaalde tijd weer uitgelogd. Dit voorkomt misbruik van je account door iemand anders. Indien je dat vakje wel aanvinkt blijf je ingelogd.

- Ik ben mijn wachtwoord kwijt! Wat nu?
Geen paniek! Hoewel je wachtwoord niet teruggehaald kan worden, kan het er wel een nieuw wachtwoord aangemaakt worden. Ga om dit te doen naar de inlogpagina en klik op "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" Volg hierna de instructies, en er wordt een nieuw wachtwoord opgestuurd naar het e-mailadres dat in je profiel staat.

- Kan ik mijn account verwijderen?
Nee, je kunt je account niet verwijderen. Het heeft geen nut en zodra de beheerders merken dat het lid al een lange tijd niet meer actief is geweest, kunnen zij je account verwijderen.

- Ik heb plots minder berichten. Waar komt dat door?
Omdat er nog wel eens topics zijn die weinig tot geen nut hebben, worden deze geloten en verwijderd. De posts die ooit in dat topic stonden zijn dus ook verwijderd. Dit beïnvloedt je berichtensaldo.

- Waarom krijg ik geen toegang tot een forum?
Sommige forums kunnen voorbehouden zijn aan bepaalde gebruikers of groepen. Om deze te bekijken, lezen, berichten te plaatsen, enz. heb je speciale rechten nodig, die alleen de moderators en beheerders kunnen verlenen. Neem contact op met hen.

- Hoe kan ik een groepsmoderator worden?
Moderators worden gekozen door de beheerders. Als je jezelf beschikbaar wilt stellen kan je altijd een privé-bericht sturen, maar dat zegt niet dat je ook gekozen wordt. De beheerders kijken of mensen geschikt zijn voor de functie.
Bernou
Bernou
Administrator.

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : In Jaspers hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum