Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

New Moon/Nieuwe Maan.

Ga naar beneden

New Moon/Nieuwe Maan. Empty New Moon/Nieuwe Maan.

Bericht  Bernou zo sep 06 2009, 16:24

New Moon/Nieuwe Maan. 9789047510062


Nieuwe Maan is het tweede deel van de Twilight-saga, waarschijnlijk onderhand bij iedereen al bekend. Toch zijn er ook nog wel mensen die het boek nog willen of moeten lezen en voor deze mensen zet ik het stukje van de achterkant van het boek toch nog even kort neer.

Voor Bella Swan is slechts één ding belangrijker dan het leven zelf: Edward Cullen. Maar verliefd zijn op een vampier is nog veel gevaarlijker dan ze ooit had kunnen denken. Edward heeft Bella al eens gered uit de klauwen van een slechte vampier, maar nu hun gewaagde relatie alles wat hen lief is bedreigt, komen ze pas echt in de problemen.

Vertel hier wat jullie van dit boek vonden. Waren jullie enthousiast, of viel het juist ontzettend tegen? Wat vonden jullie goed en wat juist weer minder? Dit is de plek om dat te vertellen.

-------------

Ik heb gelijk, nadat ik Twilight uit had, dit boek gekocht. Ik moest het gewoon hebben! Zelf vond ik dit boek ook weer erg goed. Het sleepte je weer helemaal in het verhaal en het feit dat er nu naast de vampiers en mensen, de weerwolven ook eindelijk helemaal naar voren kwamen.
Wel kwam het plot weer redelijk laat en kwam de actie dus ook weer laat. Gelukkig werd het er niet heel saai door, omdat er gewoon zoveel ook verder in gebeurd. Toch weer goed geschreven.
Aangezien er minder Edward in zit, kan ik me ook minder aan hem ergeren en zo is Bella ook een stuk minder irritant. Een goed boek!
Bernou
Bernou
Administrator.

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : In Jaspers hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum