Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kristen Stewart - Bella Swan.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kristen Stewart - Bella Swan. Empty Kristen Stewart - Bella Swan.

Bericht  Djuu zo sep 06 2009, 15:47

Kristen Stewart - Bella Swan. Kriste10

Kristen Stewart werd in 1990 in Los Angeles geboren. Haar vader is televisieproducent en theatermanager, haar moeder tekstschrijver. Kristen begon al op haar achtste met acteren, ontdekt tijdens een optreden in een kerstshow op de basisschool. Ze speelde haar eerste, korte rol in de televisieserie 'The Thirteenth Year'.

In 2008 speelt Kristen de rol van Bella Swan, een 17-jarige meisje dat midden in het schooljaar van Arizona naar Forks verhuist waar haar vader Charlie woont. Op haar nieuwe middelbare school wordt ze verliefd op Edward Cullen.

In dit topic kunnen jullie vertellen wat jullie van Kristen vinden. Vinden jullie dat ze goed, of juist heel slecht acteert? Is het terecht dat ze de rol van Bella gekregen heeft? Dit topic staat open voor jullie mening!
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kristen Stewart - Bella Swan. Empty Re: Kristen Stewart - Bella Swan.

Bericht  Alice di sep 15 2009, 00:00

Ik vind Kristen behoorlijk goed spelen maar in de interviews die ik van haar bekijk merk ik dat ze zich heel erg gedraagd als het karakter dat ze in de Twilight-saga speelt. Ik denk persoonlijk dat ze qua innerlijk behoorlijk op haar moet lijken of nog iets teveel in haar rol zit. Is dit jullie ook opgevallen?
Alice
Alice
Vampier.

Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 06-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : noord-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum