Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw favoriete personage.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je favoriete personage?

Jouw favoriete personage. I_vote_lcap0%Jouw favoriete personage. I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Jouw favoriete personage. I_vote_lcap0%Jouw favoriete personage. I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Jouw favoriete personage. I_vote_lcap33%Jouw favoriete personage. I_vote_rcap 33% 
[ 1 ]
Jouw favoriete personage. I_vote_lcap33%Jouw favoriete personage. I_vote_rcap 33% 
[ 1 ]
Jouw favoriete personage. I_vote_lcap33%Jouw favoriete personage. I_vote_rcap 33% 
[ 1 ]
Jouw favoriete personage. I_vote_lcap0%Jouw favoriete personage. I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 3
 
 

Jouw favoriete personage. Empty Jouw favoriete personage.

Bericht  Bernou vr sep 25 2009, 20:21

De titel spreekt wel voorzich. Hier kan je vertellen wie jouw favoriete personage uit de boeken is. Zet de personages die alleen in Eclips en/of Breaking Dawn voorkomen even onder spoilers voor de mensen die de boeken nog niet hebben gelezen.
Vermeld bij elk personage ook even waarom je deze zo leuk vindt, anders valt je post onder spam.

Laat ik de spits maar afbijten. Ik heb een top vier samengesteld.

1/ Jasper Hale. Toen ik Twilight voor het eerst las vond ik Jasper het meest interessante personage. Hij heeft een interessante gave, een goed uitgewerkt verleden, etc. Zijn liefde met Alice vind ik ook super lief. Beter dan de Edward/Bella relatie. Jasper interesseert me gewoon het meest.

2/ Jacob Black. Ik vind Jacob met het boek leuker worden. Voornamelijk in Eclips. Vanaf dit boek ben ik dan ook helemaal naar Team Jacob gestapt. Zijn opmerkingen tegen Edward, zijn gedrag vind ik ontzettend leuk om te lezen. Ik heb wel een paar keer hardop moeten lachen [a].
Spoiler:


3/ Alice Cullen. Alice vind ik gewoon hip. Ze is übervrolijk en ze heeft een vet interessante gave. De toekomst kunnen zien, maar het staat niet vast. Ach, ik vind haar gewoon ook überhip. Moeilijk uit te leggen :').

4/ Carlisle Cullen. Carlisle is gewoon interessant. Zijn geschiedenis is boeiend en goed uitgewerkt. Ook zijn vaderlijkheid vind ik heel lief. Ook vind ik het heel knap dat hij dokter kan zijn.
Bernou
Bernou
Administrator.

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : In Jaspers hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw favoriete personage. Empty Re: Jouw favoriete personage.

Bericht  Djuu di nov 24 2009, 10:25

Mijn favoriete personage is zeker weten Jacob Black. Stephenie heeft heel goed over hem nagedacht lijkt het wel. Jacob is allereerst een zachtaardige jongen, maar wanneer hij in de roedel komt, toont hij wel wat meer lef en heeft hij al heel wat zelfvertrouwen gekregen. Zijn liefde voor Bella mag dan ook absoluut niet gemist worden.
Ik vond ook dat er in Twilight meer over Jacob gepraat werd dan in de film zelf. Ik miste wel wat stukjes.
Djuu
Djuu
Administrator.

Aantal berichten : 256
Registratiedatum : 04-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Waar Jacob ook is <3

https://twilight-forks.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw favoriete personage. Empty Re: Jouw favoriete personage.

Bericht  Megan zo mei 02 2010, 12:24

Ik vind Alice duidelijk mijn favo personage, ze is gewoon geweldig, gezellig, grappig, ...
Megan
Megan
Vampier.

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 14-11-09
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw favoriete personage. Empty Re: Jouw favoriete personage.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum